21 March 2009

Caroline och Måns!

Hej Hej!
Igår var vi och tittade på Caroline af Ugglas och Måns Zelmerlöw som uppträdde på kupolen (stadens köpcentrum). Det var kul att se dom sjunga live!

Vi stod precis vid scenkanten och kunde ta ganska bra bilder på Caroline men när Måns sjöng var det nästan omöjligt att komma nära scenen.

Lyckades få en liten kram av coola Carolin.
En av bilderna jag fotade på gulliga Måns.
Nu ska jag gå och baka någonting!


Yesterday we went to the mall to see peformances of some famous Swedish artists.
Now i am going to bake a cake, i think?!

Have a nice day!
Kraaaaam Bralliz

11 comments:

Det vita dårhuset said...

Hej gumman!
Det var inre en dålig plats ni hadde där bredvid Carolin inte ;o)!!
Kan förstå att det var fullt framför Måns.

Va sa din mamma att hon var under hans framträdande då? Toaletten kanske?! Vi båda vet ju att hon stod allra längst fram och önskade att hon fick sin en dans med den sköööna Måns *Hiii hiiii*

Ha det gottast! Kram Erika

Anonymous said...

Hej!
Hörde av Mormor att du hade en blogg :D Nice!!

Det var väldigt längesen vi träffades tycker inte du det?

Kram //

Kusinen Maddiz

Bralliz said...

Hej Maddiz!
Vad kul att du skrev här hos mig! Är allt bra med dig och familjen??
Hoppas att vi ses snart!!
Kraaam Alice

Malmkakan said...

Heej!

Vilken trevlig blogg du har!

Wow, det var inte dåligt nära ni hamnade när Ugglas uppträdde.
Hon är en av mina favoriter. Har verkligen ett säreget uttryck.
Gillar henne skarpt.

Skulle oxå ha velat varit där men missade det helt fast jag bor i Dalarna. Typiskt!
Mina barn hade gärna sett Måns...
Caroline är de inte så förtjusta i.

Kram,
Cecilia

Det vita dårhuset said...

Men vad tusan. Fick du en kram också? Inte illa =))
Kram kram

jane said...

Great shots! Save me a cupcake! Cheers!

Anonymous said...

Jadå förutom att jag fått influensa 2 gånger du :@
Själv?
Jag tyckte det såg så kul ut att blogga så jag skaffade en :
www.rosettmaddiz.blogspot.com
Inte skrivit så mycket med 4 dagar.... Åh jag ville också åka och titta men sjuk som jag var blev det ett besök på ludvikas zooaffär :D
Kram

Maddiz

Hanna i Det stora grå huset said...

Hej Alice!

Visst är hon cool Caroline! Och Måns, ja du... Snyggast.se eller? ;)

Dessutom så måste jag ju säga att du och din mamma är ju sååå lika!!!! Den bilden på dig är ju en kopia av henne!!!!

Kram Hanna

Anonymous said...

Oj, kanonbra bilder ju! Och även på Måns!:.)

Olivia said...

synd att du inte kom så nära scenen när måns sjöng..! Lyckos dig som fick en kram utav carolin. Hoppas att jag blir frisk snart.

K R A M I S // O L I V I A

Där Rosor Aldrig Dör said...

Heej Alice!
Bästa platsen ju, å fina bilder fick du på både Ugglas & Måns.
Kul att du fick dej en kram av Carolin!

Men himel va du är lik din mamis!!

Ha en bra dag!
Kraam / Benita