08 April 2009

Nu är det vår - och snart sommar!




Hej Hej! Idag har vi haft So prov och matteprov i skolan. Det var ganska svåra prov men det gick rätt bra ändå, hihi*
Idag bjuder jag på lite sommarbilder, för det är väl inte bara jag som längtar till sommaren, hihi*
Bilderna är tagna på vår trappa. Där brukar jag ibland spendera soliga och regniga eftermiddagar med någon bra tidning att läsa. Ett perfekt relax-ställe helt enkelt!
This pictures are from last summer! I really wish it could be summer right now!
Have a nice day!
Kraaaaaaam Bralliz

6 comments:

H A N N A S - F O R M said...

Hej söta du!!!

Ville önska dig en glad påsk...så fina sommarbilder du visar!

HOPPAS proven gick bra och att du får ett riktigt härligt påsklov!

KRAMAR
Hanna

Unknown said...

En sån härlig plats du visar, måste vara underbart att spendera sommardagar där.
Vad kul att du tycker om mina smycken, vi får hålla tummarna i lottningen:-)
Ha en mysig påsk, hoppas du får massor av godis...
Kram

me and alice said...

Hej mammas gullunge! Oj har du hittat dom gamla bilderna... Vad härligt det ser ut!
Kram mamma♥♥♥

Det vita dårhuset said...

Ser ut som det är taget ur en tidning!

Vackert.....

Glad påsk på dig tjejen =)!

Kramar Erika

Emilie said...

Åh va mysig trappa.... it´s really nice :D

Hoppas du klarar dig på proven ;)

Glad Påsk! :)
Kraamz Emilie

Flaggduken 2 said...

Hej Alice!
Kul att du hittade till min tävling.
Vilka underbara sommarbilder du visar, helt ljuvliga.
Kram Petra