27 December 2009

Inspiration...


I love these pictures! ♥


xoxo
Bralliz

12 comments:

Lilla huset på prärien said...

Åh... jag älskar också det där underbara bordet du visar! Ett sådant önskade jag mig av tomten... men ack, det bidde inget!

God fortsättning!

Kram Jenny

Unknown said...

Superfina:-)
Hoppas du/ni haft en mysig jul.
Kram

Unknown said...

Fina bilder!
Jag undrar varifrån du får alla inspirationsbilder, som dessa....? Har funderat på det ett tag. Kramkram Mooa!!

In my house said...

Snygga foton,,, hoppas att er Jul har varit Toppen! och att ni har myst i massor!!! =)

Kram josse

Absolutely Ladylike said...

I love them too...simple yet very elegant!

Enjoy the holiday time, much love: Evi

Mamma C said...

Härliga och fina bilder. Hoppas din julhelg har varit bra. Med en massa fina klappar.
Kram mamma C

Chelsea Finn said...

cute photos, i love them too!

Anna-Malin said...

Hej Alice!

God Fortsättning!!

Underbara bilder, speciellt bordet...suck...
Här håller jag som bäst på att måla om vårt matbord. Från Ikea plywood svart till vitt....
Går sådär bra. Inser att jag måste stryka det måååååååånga gånger....

Kram
Anna-Malin

Rebecca said...

vilka jätte fina bilder du lägger upp på din blogg! :)

Vintage said...

Du visar så jättemycket fint i din blogg!Ditt rum är jättefint! tack för inspirationen.Kram susanne

theemees said...

browse around this web-site read this post here try here browse around this web-site Read Full Article see here

Unknown said...

visit read the article check this replica ysl see this here her response