09 January 2010

I'm soooo happy!!!


Igår fick jag detta underbara paket... och kolla det fina innehållet!

Två underbara tygstycken som jag ska sätta upp i mitt rum, och.. :-)

En supersnygg indisk väska!...
Alla dessa underbar saker fick jag utav söta Agneta med bloggen Wabi & Sabi,
taack söta söta du!♥
------------------------------------------------------
Yesterday I got this beautiful package with these lovely things in, from sweet Agneta!
Thank uu sooo much! ♥
Check out her blog, Wabi & Sabi!
Have a nice day!
xoxo
Bralliz

7 comments:

Anonymous said...

Du hjärtat, jag har tre söner och har alltid önskat mig en dotter. Säg till Din mamma att hålla hårt i Dig!

Du är en härligt go tjej med en fantastisk blandning av en sprallig Bralliz-unge och en väldigt speciell och klok ung dam.

Lots of love

Agneta

koralee said...

Love your new sweet treasures...enjoy!

Anna-Malin said...

åååååå, vilken glädje...
vilka presenter!!
jag förstår att du är glad!!

kraaaam!

anna-malin

Olivia said...

JÄÄÄÄÄÄTTTTE FIINA saker ju! ♥


kramkram // Olivia

[ c o y o t e ] said...

Hej Bralliz!!
Har kollat in din blogg förr och är såå imponerad av dig. 14 år och har sådan underbar smak. Ska absolut lägga in dig på min blogglista from idag!

Have a nice day!
Kraam Mia

marcinija said...

very lovely!

Janne said...

Åååå flott gave, liker godt etniske detaljer blandet med det nordiske.

Legger med til som følger.

Klemmer fra Janne