04 June 2009

Bye Bye...

Halloj! Idag har jag varit i skolan, sista dagen!
För imorgon åker jag till Cypern, det ska bli super kul! Det blir femte gången i Cypern på samma hotell, men det är lika kul ändå :D Men jag kommer att sakna alla mina underbara polare!


För ett par veckor sedan var jag med i en annons för den super fina butiken Gruvgatan 13 !

Det var lite kul!


Bilden är ifrån vår förra Cypern resa, och den bjuder jag på! *fniss*

Jag ska försöka att göra några inlägg ifrån Cypern, så att ni inte tröttnar på min blogg!


Ha det bra!


Kraaam Bralliz

4 comments:

Emilie said...

Hej hej!

Tack så mycket! (För kommentaren asså... c(: )

Är det du på bilden? Vad kul att få vara med i en annons! :D

5 gången på samma hotell? Ojj! Jag var där när jag var mindre, kanske 4-5 år. Det enda jag kommer ihåg var att det var fullt med sniglar och att vi såg meloner i träden... :P Sen besökte vi nån ostfabrik också... haha! ;D

Du får ha det så bra ialla fall! :D Kraaaaam Emilie

Det vita dårhuset said...

Inte tröttnar vi på din blogg bara för att du gosar dig en vecka heller =o)!

Vad roligt för ER att du var med på annonsen!!!!

Någonting att visa dina barn sen ;o)

Ha det skoj nu och hjälp brorsan ;o)

Kramar Erika

Mia said...

Hej!

Så det var du som var med i annonsen, vi var i butiken när de fotade dig.
Jättefin bild på dig!

kram Mia

Unknown said...

this link replica bags china helpful resources replica bags china Look At This designer replica luggage