02 June 2009

Och vinnaren är...

Scrolla ner och kolla vem som har vunnit...


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*







Grattis Kristina! Det är du som har vunnit utlottningen, mejla mig din adress på me.and.alice@hotmail.com!

Anton kunde dra en vinnare fast han bröt armen i söndags, stackarn det blev både operation och övernattning på akuten!


Tusen taack till alla ni som har deltagit i tävlingen och ett speciellt tack till sagolikt gott som sponsrade tävlingen!



Den här supersöta burken har jag köpt i den underbara butiken Mig & Alice!

Den kommer att passa perfekt i mitt rum!

Ha det bra!

Kraaam Bralliz

6 comments:

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilken fin Blogg du har, och du är så duktig på och ta foto. Du är min yngsta tävlande men så himla kul att du vill vara med.
Kram till dig
AnnaMaria

Fröken Eko said...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :) Och ett stort krya på dig till stackars Anton som brutit armen!

/F

vintageretroprinsessa said...

Underbart söt liten burk :)
Mig & alice vart ligger den ?

Mvh Jessica

yanmaneee said...

nike air max 270
balenciaga sneakers
air max 97
golden goose sneakers
yeezy
balenciaga trainers
yeezy shoes
nike air max
kyrie 6
adidas stan smith

stoorin said...

replica bags louis vuitton 7a replica bags meaning replica bags los angeles

thethe said...

go to website dolabuy hermes description high quality designer replica Full Article good quality replica bags