07 May 2009

My room!

Hej Hej! Idag har vi haft konditionsträning i skolan, för nästa vecka ska vi ha konditionstest! Pust, det kommer att bli jobbigt men det kommer nog att gå ganska bra ändå.

Idag visar jag lite bilder ifrån mitt rum!



Här är mitt skrivbord.



Inga ikeastolar här inte! Jag gillar gamla slitna stolar, de är så charmiga!


Mina aquarelle pennor förvaras i en gammal is hink. Snyggt och praktiskt!

Jag har satt upp inspirerande bilder på mina magnettavlor!

Imorgon visar jag lite fler bilder ifrån mitt rum!

Ha det bra!

Kraaaaaaam Bralliz

Ps. Idag är sista dagen som ni kan delta i min tävling!

4 comments:

Anonymous said...

Hej Alice!
Ditt rum är underbart. Tycker så mycket om kontrasterna ....vitt-svart.
Ha en underbar dag!

Kram
Dorthe.

♥Mitt Lilla Krypin♥ said...

Hej!
Vilket vackert skrivbord. Verkligen underbart. En fin blogg har du också.
// Carolina

n o r d i n g å r d e n said...

Hej, du har verkligen ett vackert rum och superfin blogg också, som jag sa idag;)kul att ses! Ha en bra helg Alice!

Olivia said...

Fint skrivbord och fin stol!
Jag håller med om att slitna stolar är så mycket charmigare än IKEA stolar.

Kraaaaam // Olivia