05 May 2009

Shopping!

Hej Hej! Idag har vi haft idrottsdag i skolan. Först på morgonen hade jag boxning i två timmar och sen på eftermiddagen hade jag vollyboll i två timmar. Det var ganska kul!

Igår köpte jag den här ursöta kudden på lagerhouse för 149:-

Det var så fina pastellfärger på den.
Så här ser den ut på baksidan. Ganska praktiskt för då kan man vända på den när man tröttnar på färgerna, hihi*
Jag köpte också de här skorna och...


En jätte stor svart väska med rosa foder i, från indiska!
Kraaaaaam Bralliz

3 comments:

Hem och Lycka said...

Vilka fina köp du gjort! Kudden var ju ursöt!

kram Mia

me and alice said...

Hej stumpan min! Kudden var ett jättebra köp tycker jag. Passar urfint i ditt rum!
Puss mamma ♥♥♥

Anonymous said...

Heej Alice bralliz!
Känns så skoj att säga. Hi,hi,hi!
Men du vilka vackra saker du köpt. Kudden är läcker. måste passa toppen i ditt söta rum.
Våriga hälsningar Len@
ps. Har ingen blogg men vill ändå vinna den fina halsbandsamuletten.